MonsterCraft a jeho povídání.

MonsterCrafovo povidání

Tak zase tady mám svůj kousek na webu. KekSík a Krainer_CZ jsi šly zaběhat já jsem zůstal doma a čekal jsem až se mi nahraje video a taky jsem si řekl , že něco napišu na web. Dneska se stalo tohle. Natočil jsem po půl roce další díl z wotka. Přišla celá rodinka a poseděli jsem na zahradě. Není nic lepšího než když se sejde celá rodina a zaspomínáme na svoje společné zážitky. Co se týče studia tak se k nám přidali další tři členové. Niky,Legisek a Katka jsem naši první členové ,kteří prošly přez nábor a talentovými zkouškami z herectví. Nejvíce se mi zamlouvá Lagisek (Lager) je takový tip skoro jako já. Děláme si ze všeho prdču aspoň na serveru to tak vypadalo. Potom tu je Niky tak je ale vážně strašně ukecaná nic ve zly ale aspoň tak není ticho ,ale já někdy ticho rád.

Katku jsem sice ještě neviděl na Minecraftu jelikož se tam nemůže dostat. No tak zatím se mi to libí. Zase se mi v životě daří sluničko nám svití studio se rozrůstá máme prazdniny co vice si přád. Je právě 17:40 a já pořád čekám na to video :D. Ale někdo mi dělá společnost. Poslouchám svoji oblibené pisničky a pořád pišu o stošest. Asi zase něco řeknu o sebě v poslední době se začínám dívat na NHL a to mi pořád nejde do hlavy je to jiný hokej než u nás. Já jsem spiše Basketbalový tip nic se nyrovná potom zvuku čistého koše ( to si jenom řeknete: Aaaa krása ). Kdo někdy dal čistý koš tak to zná a rozumí my. No to je asi tak všechno co bych chtěl v tomhle članku napsat. Mějte se a nepomeňte život jde pořád dál.

 

Váš MonsterCraft