MonsterCrafův 11deník

11deník 

Ták slibil jsem že se ozvu za týden a jsem tu za 11 dní proč ? to se hned dozvíte. Pamatuji si že jsem skonšil někde že KekSík a Krainer odjeli chatu. Heh.. přijeli a na druhý den jsem šli s KekSíkem do Kaufu pro slaninu,sýr a housky protože jsem plánovali grilovačku. Ta se uskutešnila ve velkém stylu :D Dobré Hambače a bazén ještě nějaké holky to tam chtělo ale co nebylo může být.

Tentokrát v tom nebyl žádný alkohol :D Potom si už moc nepamatuji. hrali jsem MC a natočili druhý díl naši série nyní si tam hrajem na strouvedoucí a mašinfíry. Ano náš MC server jse trochu nadupaly :D prvně tam bylo 23 modů z niž zbylo 12. No a dneska děláme vylepšení webu což diky KekSíku že to za mě uděláš jelikož MonsterCraft musí papinkat a spinkat :D Já se loučím tak zatím čus a mějte se :) a nezlobte.