MonsterCrafův Měsíc :)

Hele za prvé se chci omluvit za to že jsem dlouho nic nenapsal ( KekSíku :D ). Tak nejspíš začnu dovolenou tu jsem trávil s rodinkou na slovensku. Bylo to parádní něco jako Alpy v malém :D . A ve vlaku bylo parádně řízky s chlebem no dal bych si i teď. Ohledně výletů tak jsem pokořil Lomnický Šťít,Zelené Pleso a mnoho dalších. A taky jsem si přivezl sebou o něco víc kil :D nojo tak dobré jídla nemaj ani v našich Restaracích. No potom jsem přijel a musel jsem čekat na KekSíka než se on vratí z dovolené. No a už jsem u konce tento týden jel Reacco s KekSíkem na chatu. Já jsem zůstal doma. A znova mě zachránilo že jsem jel s rodinkou na Motokross. Bylo ůžasně krásné mašiny,HOLKY a báječné občerstvení. Nyní se KekSík s Krainerem perou o server. Můj tip na tento battle je že KekSík ho získá :D. Doufám že mě nesklameš hochu. No a to je z dnešního MonsterCrafova měsíce vše. a já se přihlásím pokuď možno za týden.