MonsterCrafovo povídání

Ták po delší (opět) době jsem tady. A dlouho nebudu :D S klukama jsem zas tak nic moc nezažil ale sranda na skypu a TSku je pořád. Dneska je 10.9.2013 a už jsme zase v té škole. A ještě dneska jsem ve škole psali desetiminutovku z Matematiky. Já jsem na to skončil dobře dostal jsem za dva a KekSík za jedna pokud se ptáte ve, které jsme třídě tak je to 9.B. Krainer s náma není ve třídě je v té druhé myslím že je to 9.A. Možná máme nového člena GoObly. Je to náš spolužák. Je mu taky 14. Kromě KekSíka tomu už je 15 (hovado :DD). Dneska se ani nic moc neudálo. Zítra zase do školy. Po dvou mesíční pauze co jsem neměl Tělesnou výchovu tak jsem zjistil že můžu začít znovu :DD. Opět jsme začali hrát Gta SAMP. Je to RP server tudíž podle reálného chování nebo nějak tak :D. S GoOblym jdeme do stejného autoservisu což chceme i v reálu. KekSík chce jít zpátky k SD a Krainer ten teprve dělá WhiteList. V pátek odjíždím si odpočinout od školy a vrátním se do ní až v pondělí z rodiných důvodů prostě celá rodina na to se nejvíce teším.

 

Tak to je asi vše ja se poroučím Hoj. Mějte se dobře uživejte života (sobota,neděle).